Nasza strona używa plików cookiesOK

Go

Tele 513132276
fitjoy@op.pl

Studio Fitness

Opis Zajęć

ZUMBA

W kolumbijskim slangu ZUMBA oznacza "baw się i ruszaj". Fuzja tańca i aerobiku. Latynoskie rytmy i innowacyjny system fitness. Bawiąc się i tańcząc w krótkim czasie poprawisz swoją sylwetkę, w konsekwencji zyskasz dobre samopoczucie. Naprawdę warto! ZUMBA jest dla każdego. Nie musisz znać tanecznych kroków. Marengu, salsa, cumbia, reggaeton, samba, flamenco, taniec brzucha, tango, cha-cha, rumba, bachmata, twist są znakomitym źródłem endorfin. Wiedzą już o tym Amerykanie, a obecnie ZUMBA staje się najmodniejszą formą treningu fitness w Europie.

ZUMBA Kids & Kids jr

Zumba kids & kids jr. to połączenie Zumba Fitness (Salsa, Cumbia, Reggaeton, Hip-Hop i innych tańców) i treningu mającego na celu zapewnienie dzieciom od lat 4 do 12 maximum zabawy i fitness'u w tym samym czasie. Zumba Kids to zajęcia bezpieczne i skuteczne. Podział wiekowy: Zumba Kids jr.: 4-7 lat, Zumba Kids: 8-12 lat. Zajęcia Zumba Kids trwają 55 minut. Zaczynają się od rozgrzewki, aby dobrze rozgrzać mięśnie i przygotować organizm dziecka do dalszych ćwiczeń. Następnie rozpoczyna się nauka kroków tańca. Dzieci nie lubią monotonii, dlatego też przygotowywane są dla nich specjalne gry i zabawy. Dzięki grom i zabawom dzieci dowiadują się o nowych rodzajach tańca oraz krótko o ich historii, np. gdzie powstały. Na koniec zajęć Zumba Kids następuje prezentacja tańców, których dzieci się nauczyły. Dzięki Zumba Kids, w krótkim czasie dzieci mogą nie tylko zdrowo spędzić czas, ale także mogą nauczyć się nowych układów tanecznych, tańców różnych kultur i ich historii, jak również budować świadomość zdrowego stylu życia i fitness. Zumba Kids to nie tylko ćwiczenia i taniec. Zumba Kids promuje zdrowy tryb życia u dzieci i uczy szacunku, pracy zespołowej, odpowiedzialności i zaufania. Podczas zajęć dzieci uczą się koordynacji, równowagi, kształtuje i rozwija się kreatywność, dyscyplina oraz pamięć! Badania wykazały również, iż zajęcia Zumba dla dzieci pobudzają pracę mózgu i tym samym mają korzystny wpływ na rozwój intelektualny dziecka. Zumba Kids propaguje zdrowy styl życia, który obejmuje nabywanie zdolności przywódczych, szacunku, umiejętności pracy zespołowej, pewności siebie, odpowiedzialności.

ZUMBA STEP

To jedna z dziedzin Zumby łącząca klasyczną Zumbę zawierającą motyw różnych styli tańca z fitnessem przy wykorzystaniu platformy, czyli stepu. To jedna z dziedzin Zumby łącząca klasyczną Zumbę zawierającą motyw różnych styli tańca z fitnessem przy wykorzystaniu platformy, czyli stepu. Zajęcia ze stepami przede wszystkim poprawiają koordynację ruchową, wzmacniają dolne partie mięśniowe oraz poprawiają kondycję. Stepy w połączeniu z latynoskimi rytmami to wycisk dla mięśni całego ciała. Wytrzymałość i siła mięśniowa plus energiczne i zgrabne ruchy ciała składają się nie tylko na porządny wysiłek fizyczny ale również na świetną zabawę. Muzyka sama porywa do tańca, choreografie nie są trudne. W czasie jak i po zajęciach gwarantujemy świetne samopoczucie, optymizm i chęć na jeszcze więcej zabawy!

AQUA ZUMBA

Mówiąc najprościej, wielka, latynoamerykańska impreza w basenie. Klasyczna Zumba modyfikowana jest na potrzeby środowiska wodnego, do niej zaś dodane są elementy Aqua aerobiku. Co ważne, ćwiczenia w wodzie są w pełni bezpieczne dla stawów i kości, dlatego wykonywać je może każdy. Dodatkowo, dzięki oporowi stawianemu przez wodę, w krótszym czasie spala się więcej kalorii, a także lepiej wzmacnia siłę ii wytrzymałość mięśniową oraz ogólną wydolność organizmu. Aby trenować Aqua Zumbę nie jest wymagana umiejętność pływania.

BELLY DANCE

Taniec BELLY DANCE fitness połączony z technikami oddechowymi

Zapraszamy osoby pragnące uczyć się technik tańca brzucha (belly dancing).

Jeżeli jesteś przepracowana, zestresowana, Twoje ciało jest zmęczone ciagłym siedzeniem przed komputerem, masz bóle plecow, głowy, brakuje Ci ruchu lecz nie lubisz sie przeforsowywać monotonnymi ćwiczeniami ten taniec jest dla Ciebie.

Na zajęciach oprócz nauki technik i pozycji tańca belly dance oraz , będziemy uczyć się medytacji połączonej z oddechem . Podczas samego tańca również będą wprowadzane techniki oddechowe pomagające uzyskać pełniejszy efekt, zmniejszyć zmęczenie i napięcie mięśni.

Korzyści zdrowotne
Taniec ten wzmacnia, ujędrnia i rozluźnia mięśnie stóp, łydek, ud, brzucha, bioder i pośladków a także mięśni grzbietu, ramion. Dzięki ćwiczeniom talia zostaje wyszczuplona, a bóle przykręgosłupowe ustępują. Taniec ten w sposób naturalny przygotowuje również kobietę do porodu, wzmacnia też siły witalne. Dzięki tańcowi połączonemu z medytacją i technikami oddechowymi uzyskujemy również korzyści na poziomie zdrowia fizycznego: mocniejsze i bardziej elastyczne ciało, poprawę koordynacji oddechu połączonego z ruchem ciała. Dzięki temu organizm otrzymuje więcej energii, witalności, usprawnia się system krążenia, równoważy metabolizm, wzmacnia system odpornościowy. Dodatkowo przez synchronizację oddechu i ruchu, oraz napinanie i rozciąganie mięśni, masujemy i relaksujemy wewnętrzne organy jednocześnie oczyszczając je i rewitalizując.

Dzięki tańcowi połączonemu i technikami oddechowymi uzyskujemy również korzyści na poziomie zdrowia fizycznego: mocniejsze i bardziej elastyczne ciało, poprawę koordynacji oddechu połączonego z ruchem ciała. Dzięki temu organizm otrzymuje więcej energii, witalności, usprawnia się system krążenia, równoważy metabolizm, wzmacnia system odpornościowy. Dodatkowo przez synchronizację oddechu i ruchu, oraz napinanie i rozciąganie mięśni, masujemy i relaksujemy wewnętrzne organy jednocześnie oczyszczając je i rewitalizując.

SALSA

To taniec dla każdego, ponieważ łatwo nauczyć się jej podstaw, a potem stopniowo doskonalić umiejętności. Salsa pasuje do prawie każdej muzyki, a więc jest bardzo praktyczna. Przy tym to taniec, który wyzwala pozytywną energię, bardzo swobodny, rytmiczny, energiczny, integracyjny. Można go tańczyć zarówno w parach jak i solo. Salsa pozwala na improwizację – nawet tańczona w parze, a przede wszystkim jest pełna humoru i pozwala dobrze się bawić.

LATINO SOLO

To lekcja stylu, seksapilu i dobra zabawa w jednym. Nie musisz przyprowadzać partnera - wystarczy przyjść samemu i dać się porwać gorącym rytmom tańców latynoamerykańskich. Na tej lekcji, dzięki doskonałej metodyce Cezarego, poznasz kroki podstawowe i figury stosowane w tych stylach oraz całe układy, które pozwolą Ci zabłysnąć na każdej imprezie.

SPINNING

Spinning to rytmiczna jazda na specjalnym rowerze stacjonarnym, przy rytmicznej muzyce pod okiem instruktora. Główne korzyści płynące z systematycznego stosowania programu SPINNING to przede wszystkim: poprawa wytrzymałości i kondycji, zmniejszenie tkanki tłuszczowej, utrata zbędnych kilogramów, poprawa napięcia i jędrności skóry, zwiększenie wydolności układu krążenia i oddechowego. Już po kilku sesjach treningowych można zaobserwować wzrost kondycji i dobrego samopoczucia.

TMT

TOTAL MUSCLE TRAINING najefektywniejszy trening fitness dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania, polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń, które angażują wszystkie partie mięśniowe oraz poprawiają wydolność organizmu.SPALASZ PONAD 600 KCAL NA JEDNYM TRENINGU!

TBC

Total Body Condition - zajęcia ogólnorozwojowe, przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania, nieskomplikowane, wspomagają redukcję tkanki tłuszczowej. Są treningiem mieszanym, zawierającym zarówno ćwiczenia wydolnościowe jak i wzmacniające, kształtujące całe ciało. Podczas zajęć wykorzystujemy stepy, sztangi, gumy, hantle czy piłki.

BIKINI FITNESS

Trening funkcjonalny i interwałowy w jednym. Nie ma nic lepszego na spalenie tkanki tłuszczowej, a o to głównie nam chodzi. Trening funkcjonalny traktuje ciało jako jedną całość, podczas ćwiczeń pracuje wiele mięśni, a nie tylko jedna grupa, jak przy ćwiczeniach izolowanych, tak jak na przykład na siłowni. Trening interwałowy to trening ze zmienną intensywnością, polega na przeplataniu ćwiczeń o wysokiej intensywności z ćwiczeniami o niższej intensywności. Badania dowodzą, że taki trening spala nawet do trzech razy więcej tkanki tłuszczowej niż trening tradycyjny jednostajny, w krótszym czasie. Utrzymuje to spalanie nawet do 48 godzin po zakończonym treningu. Naukowcy udowodnili, że jest niezwykle skutecznym sposobem na spalenie zbędnego tłuszczu. Lista zalet połączenia treningu funkcjonalnego i interwałowego jest długa, a najważniejsze z nich to: turbo spalanie tkanki tłuszczowej, lepsza kondycja, poprawa metabolizmu, super figura, totalna metamorfoza naszej sylwetki. I poprawa humoru!

CROSS

Trening obwodowy, to połączenie treningu siłowego i aerobiku, pozwalające na wzmocnienie mięśni i spalenie tłuszczu. Jego podstawowa zaleta to jednoczesna aktywizacja wielu grup mięśni zapobiegająca przeciążeniom. Trening taki składa się z odpowiednio dobranej kombinacji ćwiczeń siłowych i aerobowych wykonywanych każde w takim samym czasie (tzw. interwale). Interwały można różnicować w zależności od celu ćwiczeń i kondycji.

WAKE UP

Poranny trening wzmacniający wszystkie partie mięśniowe. Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem ciężaru własnego oraz obciążenia zewnętrznego w postaci ciężarków, gum oporowych itd. Wydłużona rozgrzewka adaptuje organizm do wysiłku, a część główna treningu orzeźwia, pobudza i energetuzuje na cały dzień.

GIMNASTYKA DLA KOBIET W CIĄŻY

Zestaw ćwiczeń ogólno-wzmacniających opartych na bazie Pilates oraz Body Ball, ćwiczenia z wykorzystaniem dużych piłek, które często są wykorzystywane na salach porodowych oraz małych piłeczek easy ball, które są cudownym urozmaiceniem ćwiczeń równoważnych oraz niesamowitym wsparciem przy relaksacji, także zestaw ćwiczeń wzmacniających o średnim poziomie intensywności poprzedzonych krótką "choreograficzną" rozgrzewką, z wykorzystaniem min. dużych piłek oraz ciężarków ale również zestaw ćwiczeń opartych na bazie metody Pilates z wyłączeniem wzmacniania partii mięśniowych brzucha.

STRETCHING

To ćwiczenia prowadzące do uelastycznienia i wzmocnienia mięśni całego ciała. Wykonywane prawidłowo są są bardzo dobrym sposobem na poprawienie ogólnej sprawności. Najpierw przez kilka sekund napinamy mięśnie, na kolejnych kilka rozluźniamy by na końcu spokojnie i w sposób kontrolowany je rozciągać. Ćwiczenia te poprawiają koordynację, ukrwienie i elastyczność stawów, dlatego z powodzeniem wykorzystywane są w rehabilitacji ( urazy, kontuzje ), korektywie ( bóle kręgosłupa ), a także prewencyjnie jako doskonała forma relaksu. Stretching można polecić każdemu niezależnie od wieku i stopnia wytrenowania.

PILATES

System ćwiczeń, których celem jest rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. System pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Według założeń Pilatesa, metoda ta przyczyniać się ma do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących.

JOGA

Praktyka jogi polega na uważnym wejściu w pozycję (asanę) i pozostaniu w niej przez odpowiedni czas bądź na płynnym przechodzeniu z pozycji do pozycji. Ćwiczący stale docierają do granic swoich możliwości i przechodząc je, osiągają postępy i terapeutyczne efekty. Podczas jogi wykorzystywane są takie pomoce, jak: koce, kostki, paski. Umożliwiają one doświadczanie dobroczynnego działania asan osobom o znacznych indywidualnych ograniczeniach. Szczegółowo opracowane pozycje leczą różne dolegliwości prowadząc ćwiczącego ku pełnemu zdrowiu. Każda sesja kończy się pozycjami relaksacyjnymi. Joga czyni ciało silnym, sprężystym, zdrowym, pełnym energii, a ruchy stają się płynne i harmonijne. Regularna praktyka pomaga zlokalizować i zlikwidować napięcia w organizmie. Joga ma najlepszy, niemalże leczniczy wpływ na schorzenia narządów ruchu, kręgosłupa, na reumatyzm, a także artretyzm. Wykonywanie niektórych ćwiczeń stymuluje nerwy rdzeniowe i pozwala wydłużyć się kręgosłupowi. Poprawia krążenie krwi a także łagodzi bóle wzrostowe. Dodatkowo joga uczy prawidłowego oddychania, wyrabia nawyk przyjmowania prawidłowej, wyprostowanej postawy, uczy jak pracować nad własnym umysłem oraz zapoznaje z metodami relaksacyjnymi, pokazuje, jak rozpoznawać swoje możliwości, podpowiada, w jaki sposób pokonać stres. Zajęcia polecane dla wszystkich.

Gimnastyka 40+

Pierwsza część zajęć to prosta rozgrzewka aerobowa (poprawi krążenie i przygotuje ciało do ćwiczeń), druga to wzmocnienie wszystkich partii ciała, ze szczególnym uwzględnieniem mięśni stabilizujących kręgosłup (brzucha, pośladków, ud)

HIP HOP dla dzieci

Najbardziej popularny wśród tancerzy styl. Prekursorzy hip hopu tworzyli choreografie między innymi dla Michaela Jacksona. Widoczny w wielu teledyskach hip hopowych oraz programach rozrywkowych You Can Dance, Got to Dance, Mam Talent. Charakterystyczną cechą stylu jest ciągła praca nóg ugiętych w kolanach oraz praca klatką piersiową. W tańcu tym, jak w jazzie, bardzo ważne są izolacje poszczególnych części ciała. Ruch może być kreowany w sposób dowolny – może być gwałtowny, synkopowany, ale też płynny i ciągły. Hip hop dzieli się na old school i new school, choć ze względu na ciągłą ewolucję tego stylu, granica jest dość płynna. Na hip hop składa się bardzo wiele technik, m.in. locking i popping.

BRODWAY DANCE

Daje on tancerzon możliwość wyrażania emocji i odkrywania zakresu swojego ciała, choreografom zaś nowy wymiar tworzenia układów tanecznych. Na zajęciach z tańca współczesnego przedstawiona będzie technika od podszewki.W trakcie zajęć kursanci zapoznają się z najbardziej popularnymi pojęciami, ćwiczeniami oraz będą mieli okazję szlifować je w układach choreograficznych. Nie zabraknie również historii tańca współczesnego, którą będą stopniowo poznawać wraz z przedstawianymi zagadnieniami. Taniec współczesny uczy koordynacji, ćwiczy pamięć ruchową, pomaga wzmocnić kondycję fizyczną oraz kształci partie ciała nieużywane w tańcu klasycznym. Zajęcia są dostosowane pod względem stopnia zaawansowania odpowiednio do poziomu psychofizycznego uczestników tj.

BODY STEP

Zajęcia, podczas których używamy platformy - stepu. Trening polega na stopniowej nauce choreografii, która daje nam mnóstwo radości oraz poprawia naszą pamięć i koordynację ruchową. Instruktor krok po kroku wprowadza i naucza dane elementy choreografii a te na koniec zajęć tworzą zaskakującą całość. Lekcja, podczas której spalicie mnóstwo kalorii i tkankę tłuszczową oraz poprawicie swoją kondycję i siłę mięśni nóg. Przy tym wspaniała, energetyczna zabawa.

BODY BAR

Body Bar - zajęcia wytrzymałościowo - siłowe z wykorzystaniem sztangi. Bardzo efektywny sposób na kształtowanie sylwetki poprzez pracę z obciążeniem dostosowanym do indywidualnych możliwości ćwiczącego. Doskonała alternatywa dla treningu siłowego! Statyczny, wytrzymałościowo - aerobowy trening z wykorzystaniem sztang (trening z wykorzystaniem sztang o zróżnicowanym obciążeniu). Systematyczne ćwiczenia mają na celu rzeźbienie, wzmacnianie i budowanie mięśni, które rozwijane są podczas typowego treningu siłowego. Intensywny trening ze sporą ilością powtórzeń sprawia, iż podczas ćwiczeń intensywnie spalana jest tkanka tłuszczowa przy jednoczesnym angażu grup mięśniowych. Body Bar polecany jest szczególnie tym, którzy pragną rozbudować i wzmocnić swoją sylwetkę oraz pięknie podkreślić (lekko wyrzeźbić) kształt ramion, ud, brzucha oraz pośladków (według badań naukowych wzmożone spalanie kalorii trwa jeszcze 12h po zakończeniu treningu).

BODY SHAPE

Celem treningu Body Shape jest kształtowanie całej sylwetki. Zajęcia BS przeznaczone są dla osób o różnym stopniu zaawansowania. Niewielka intensywność i nieskomplikowany pod względem koordynacyjnym zestaw ćwiczeń, pozwalają uczestniczyć w nich wszystkim, bez względu na wiek, płeć i wydolność fizyczną. BS zalecany jest osobom początkującym. Umiarkowane tempo, regulowany dobór obciążenia pozwalają ćwiczyć każdemu. Podczas BS można poznać podstawowe kroki aerobowe oraz technikę ćwiczeń wzmacniających.

Skontaktuj się

Gdzie nas znajdziesz?

FIT&JOY

Adres

Ul. 11 Listopada 10
05-300 Mińsk Mazowiecki
Telefon 513132276
fitjoy@op.pl

Zobacz na mapie